Where are yoooooou??

Publicerat 2011-08-15 Kl 18:37:12 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Som några utav er har märkt så har jag inte skrivit här på ett tag, ett ganska långt tag faktiskt, men jag har en anledning! Den senaste veckan har jag varit nere i Jönköping/Habo och fixat med min och Dennis nya lägenhet :D

Jag har målat, och målat och åter igen målat... osv typ hela veckan känns det som.

Först på fredagen blev vi klara med alla väggarna och föruom det har vi fått upp; köksbord/stolar, taklampa i köket och hallen, hatthylla och skobänk, tv-möbeln, sängbord, gardiner i vardagsrummet och sovrummet, heltäcknings-rullgardiner i dessa rum med samt lite dekorationer så som tavelhyllor och EN tavla :D och en stor matta i Hallen !

Bilder får ni dock vänta med tills jag flyttar ner och det mesta är färdigt, då jag och min lilla systemis ska fota-loss!




Nere i Habo har det varit bra för övrigt, varit mysigt att få träffa Dennis och Nisse :D som hela tiden ville busa, dock är han nästan sötast när han sover ^^

Nä nu ska jag göra någonting annat, vet dock inte vad...






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0