Äntligen Helg!

Publicerat 2011-07-23 Kl 11:27:03 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Äntligen har man fått sova ut på morgonen!

Jag tycker att det är omänskligt att behöva gå upp typ 5 på morgonen, men men jag får väl stå ut. Jag har 2 veckor kvar, sen uppehåll en vecka sen 2 veckor igen så.. Men jobbigt är det.

Jobbigaste dagen var igår, fy fan! Jag trodde jag skulle ramla ihop och dö på eftermiddagen för att jag var så trött och helt slut i huvudet. Men jag överlevde och nu har jag sovit i en evighet och har ont i huvudet pga det -.-


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ska väl mest slappa och kika lite inredning/tapeter/gardiner på nätet, det är ju bara 5 veckor kvar nu sen flyttar jag :D wiihoooo :D

PS. Det var varmt igår -.-







Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0