Dennis Halvardsson

Publicerat 2011-07-23 Kl 13:46:43 | Jonna - Kärlek | 0 Kommentarer

Eftersom det är sommartider, alla verkar vara lediga, jag jobbar och känner mig sliten så känns det ganska ensamt just nu... Då när den där ensamheten tränger sig på så kan man ju inte annat än att tänka lite extra på dem man tycker om.

I detta fall så tänker jag på min älskade pojkvän, som bor där borta, väldigt lång bort från mig.

Jag sitter hela tiden och tittar på Inredning till våran lägenhet som vi ska flytta till sen. Jag tror att han börjar tycka att jag är dryg som hela tiden tittar ut massa saker till våran lägenhet, men jag har kommit på att jag inte bara gör det för att jag tycker om inredning utan för att jag längtar så brutalt mycket efter att slippa ha 4-5 timmars resa till honom.

Det är inte så kul det här med distansförhållanden, inge kul alls faktiskt.

Nä just nu vill jag bara sätta mig ner och tröstäta lite (vilken tur att familjen köpt godis) ^^ haha


Dennis, du får stå ut med mitt tjat om lägenheten, jag gör det för att jag älskar dig.. PUSS :D








Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0