Helt slut!!!

Publicerat 2011-07-19 Kl 21:45:39 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Snacka om att jag har fullt upp hela dagarna...

Jag har endast jobbat 2 dagar och är redan slutkörd.

04.45 - Väckar klockan ringer... SEGT
05.30 - Ta bussen/bilen till jobbet
06.00 - Börja jobba
09.00 - Äntligen frukost!
11.00 - Lunch!
14.45 - Arbetsdagen slut
20.00 - Levande Zombie....

Idag har jag i alla fall spenderat min eftermiddag med storasyster Petra, vi hängde runt i olika butiker, snackade massa skit och åt middag på KEN'S PIZZA, så nice!

Det är skönt att göra någonting efter jobbet för då glömmer jag bort hur rackarns trött jag är.. i måndags när jag åkte hem direkt så höll jag på att somna vid 18, vilket är alldeles för tidigt och idag är jag uppe för sent.. men men!

Matlådan måste fixas också, pust!






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0