Orientalen Nisse

Publicerat 2011-07-18 Kl 19:28:12 | Vardag - Katterna | 2 Kommentarer

Det här är Nisse, han är min katt :D



Ja det stämmer, jag har köpt katt. Men jag får inte ha den här hemma hos mamma och pappa utan får vänta tills jag har flyttat ner till Habo vilket jag tycker är dötrist eftersom det är typ 6 veckor dit -.-

För er som tycker att Nisse ser lite konstig ut så beror det på att han inte är en vanlig bondkatt, utan en Oriental. Dom har ett speciellt utséende och är hur gulliga som helst. En söt, social, lurvboll helt enkelt :D Dock inte så lurvig, men ändå!

v.30 ska Dennis hämta katten för att ha den hos hans mamma och pappa tills vi flyttar ihop, och det sög ju! För det är ju MIN katt :O men men det var det bästa alternativet så jag får väl vara glad då ;D


Bilden är tagen av Linn Lemmeke dotter till Jeanett Lemmeke som jag har köpt katten av.





Postat av: Ylva

men hallååå

världens finaste katt ju!

jag vill också ha ett djuuuur..

Åkte gills liksom inte riktigt, för man kan ju inte gosa med honom.. du Måste komma hit sen i september Jonna, jag längtar så det gör ont! å så kommer jag till dig, kanske Markus följer med också =) ååååh SNAAAART!!!! PUSS

Postat: 2011-07-19 | 12:49:29
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Madelen

Yay ser ut som en svart Kami x3 synd att vi inte fick ta hand om han tills ni flyttade ihop :) hade varit mysig att se hur Kami och Reika bettedde sig.

Postat: 2011-07-21 | 23:42:00
URL: http://projectkyu.tumblr.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0