A fresh start!

Publicerat 2011-07-18 Kl 16:02:00 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Precis som rubriken säger så tyckte jag att det var dags att starta om på nytt när det gällde bloggen!

Alltså, ny design, nytt upplägg och nytt namn!

 

Jag bytte namn mest på grund utav att jag ville ha någonting mer personligt. Då kanske några utav er tänker.. ehum, okej, men är bloggnamnet ens ett riktigt ord? Svaret är Ja, men inte på Svenska.

Utan det är Alviska för Jonna (eller ja Joanna för Jonna existerade inte men det stod att Jonna också kunde ha det namnet)...

 

I denna nya blog ska jag försöka hålla mig bättre till kategorier och även försöka dela med mig av lite fler tips, i form av tex. filmtips, recept och shopping.

 

Vid menyn till höger ser ni också att det är en massa saker som är överstrukna, Det är kategorier som fortfarande saknar inlägg.. Allt eftersom bloggen används kommer dessa "öppnas"!

 

Så där har ni lite information om detta bloggbyte och jag hoppas att jag har med mig några från förut! :D

 







Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0