Darriga armar!

Publicerat 2011-11-20 Kl 14:32:21 | Vardag - Träning | 1 Kommentarer

Imorgon kommer säkert armarna må som dom förtjänat!

Körde nämligen helt slut på dom idag. Börjar på den tyngsta vikten jag klarar minst 10 repetitioner på. Sen efter jag inte orkar göra fler, går jag ner ett snäpp med vikterna och kör så mycket jag orkar på den vikten och sedan fortsätter jag så tills det bara är själva "stången" kvar.

Snacka om att man känner sig klen när man orkar göra max 2 repetitioner på 5kg haha! jobbigt ;)

Efter träningen drog jag i mig en shake och 2 ägg med kaviar och 1 frukt.

Denna dagen känns mycket bättre än igår, för då åt jag bara godis :D :D





Postat av: mamma

Men Jonna jag trodde du lagt godiset på hyllan för ett tag ;-) Hoppas armarna sitter kvar i morgon med. Kram

Postat: 2011-11-22 | 16:11:02


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0