Min vardag!

Publicerat 2011-09-15 Kl 21:58:50 | Vardag - Övrigt | 4 Kommentarer

Det sista jag tänkte berätta idag är vad jag gör om dagarna.

För det första har jag fått extrajobb hos Dennis pappa, på hans konditori. Vilket känns jättebra plus att det är ett väldigt roliga arbete så jag hoppas jag får jobba mer i framtiden! Just nu jobbar jag måndagar och fredagar ojämn vecka och fredagar jämn vecka plus att jag har fått hoppa in 2 dagar denna vecka då en på jobbet var sjuk.

Jag gör mackor, står i kassan, diskar, gör iordning i serveringarna, tar beställningar. Ja i princip allt som dom andra på konditoriet gör! DOCK har jag inte lärt mig kaffemaskinen än men det kommer! :D

Sen har jag börjat spela innebandy här nere, hade faktiskt match igår då jag spelade 1 period och fick känna på spelet lite plus att vi vann matchen med 4-2 vilket också bidrog till glada tankar.
Fagerhult/Habo spelar jag med och denna säsong spelar dom i Div 2. och mitt mål är att lära dem spela lite tuffare ;)

Annars är det rätt lungt här, jag och nisse sitter för tillfället i soffan och slappar framför datorn/tvn.

Hoppas ni alla har det bra!


(Imorgon jobb 9-16)



lägger upp videon på lägenheten igen eftersom den hamnade så långt ner!





Postat av: Ylwöööert

jäääklar så snyggt :D

Postat: 2011-09-16 | 18:42:15
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

Hejsan jag undrar om du kommer ihåg vad det där ELF lacket heter som du använde i inlägget med dina leo naglar? - http://unknownmi.blogg.se/2010/december/leonails.html#comment



Har länge sökt ett lack i den färgen som syns i din video men kan inte se nån liknande färg som det kan vara på ELF. Vet du om den finns kvar? ^^,

Postat: 2011-09-17 | 16:53:10
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv: Tack så jätte mkt! Jo dom har väldigt dålig färgvisning på deras lacker :S Man tror att man beställer en färg och så kommer det en annan XD



Men var det Smoky Brown som var det ljusare?

Postat: 2011-09-17 | 20:51:50
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Madelen

Barbra Streisand :D



Snygg lägenhet. Vad ni har införskaffat saker då xD

Postat: 2011-10-23 | 18:55:06
URL: http://projectkyu.tumblr.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0