La Rich'e Directions Silver

Publicerat 2012-08-07 Kl 21:09:52 | Vardag - Smink & Hår | 0 Kommentarer

Idag har jag då testat att färga mitt hår med La Rich'e Directions hårfärg. En färg som funkar bäst på tokblekt hår och dom gör nästan bara massa knasiga färger!
 
Den jag köpte heter Silver och jag beställde från Blue Fox, (69;-) leveransen tog ca 2 dagar vilket man inte kan klaga på :)
 
Jag har ingen rättvis bild på färgen så ni får nöja er med en cambild så länge! en väldigt seriös sådan ;)
 
 
En annan färg som dom har gjort är jag riktigt RIKTIGT sugen på och den heter Lilac. Jag kommer förmodligen köpe den någon gång och hoppas HOPPAS att jag får lika resultat som hon under för det är riktigt coolt! (Finns en länk på bilden fast vet inte vart den tar er ;) jag lånade bilden från Google)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0