Delifresh Low Carb

Publicerat 2012-02-04 Kl 00:00:52 | Jonna - LCHF | 2 Kommentarer

Jag och Dennis drog till MAX tidigare idag då vi var i stan och kände att vi behövde äta något. MAX föreslog jag då dom har ett "Low Carb"-mål..

Jag blev faktiskt glatt överraskad! Det var riktigt gott.. Hamburgare med ost, tomat, lök och dressing i två salladsblad istället för bröd. Den enda nackdelen var att dom lade tomaten, löken och dressingen under hamburgaren istället för på och då blev det rätt kladdigt.

Men om ni vill äta "snabbmat" utan att få ångest efteråt så kan jag rekommendera den! Jag dricker CocaCola Zero till eftersom den varken har socker eller sötningsmedel i sig. Plus att jag valde till minimorötter, som jag inte orkade äta.. :P

 

Edit 4/2-12: Jag tar tillbaka att Cocacola Zero inte innehåller något sötningsmedel, fick en påminnelse av Katarina och kom då på att jag läst på burken säkert 100 gånger och har ju sett att det står sötningsmedel. Så FEL av mig!





Postat av: Katarina

Älskar den! Man blir lite läskigt mätt på den också, så man sällan behöver tillbehör. Tycker köttet kommer fram lite mer än när man har bröd till :)

Cola zero har sötningsmedel i sig, men inget socker :) http://www.coca-cola.se/nordic-corp/cc/se_SV/pages/products/coca_cola_zero.html

Postat: 2012-02-04 | 10:35:48
URL: http://koolakattis.wordpress.com/
Postat av: PEG

Liknande med två salladsblad som "wrap" till tacos är lika gott!

Postat: 2012-02-10 | 01:51:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0