NO MORE LCHF!

Publicerat 2012-02-27 Kl 21:00:45 | Jonna - LCHF | 2 Kommentarer

Det är faktiskt sant, jag slutar med LCHF. Inte för att jag inte tycker att det är bra, utan för att det blir lättare när jag ska göra mat och att jag har kommit dit jag vill komma.

1. Jag är aldrig sötsugen längre. (och om jag mot förmodan blir det tar jag ett äpple)
2. Jag äter ca hälften så stora portioner än innan. (äter aldrig om jag redan är mätt)

och då tycker jag att jag kan äta vanlig mat om jag håller mig till dom punkterna så som dom är nu. Det kommer förmodligen bli billigare nu när vi handlar för veckan samt att det är lättare att komma på något att äta.

Jag kommer fortfarande att tänka i LCHF banorna, inte frossa i kolhydrater men att äta litegrann och träna!

Så idag åt jag härlig köttfärslimpa med pressad potatis, grönsaker och beasås.. dock orkade jag inte äta upp allt men det var gott!





Postat av: Madelen

Du tar med dig något från LCHF iaf :) det är super!

Postat: 2012-02-28 | 00:02:31
URL: http://dithoricki.tumblr.com/
Postat av: Katarina

SV: Haha jag tycker också det är fruktansvärt långtråkigt på löpbandet! Oftast brukar jag bara springa typ 10 min, men igår varvade jag med att jogga, springa, gå med lutning och sen hade tiden hunnit rinna iväg :)

Postat: 2012-03-01 | 16:58:23
URL: http://koolakattis.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0