Skidsemester a la Sälen/Tandådalen

Publicerat 2012-01-21 Kl 20:31:53 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Som ni kanske har märk har det inte hänt speciellt mycket här på bloggen, eftersom jag har varit i Sälen på skidsemester med Dennis, glömde påminna er bara ;)

Vi har haft en riktigt bra vecka, perfekt att åka upp såhär tidigt på året då backarna är helt underbara och man slipper en massa köer vid liftarna. Vi har haft 0 grader som varmast och -16 som kallast. Burr!

Dennis lärde sig åka Snowboard första dagen vilket jag tycker är lite fuskigt, för mig tog det 3 dagar, dock var jag lite yngre då och hade skidåkning i blodet. Jobbigt att sitta fast med båda fötterna på samma "skida" då ;)

Vi avrundade besöket med Lammet & Grisen där högdpunkten var efterrätten, godaste jag någonsin ätit (Vitchokladmousse på chokladbrownie, med ananas- & passionsfruktsalsa) men extremt dålig valuta för pengarna.


Alltså 3 "tuggor" - 119;- NOT NICE! (Bild tagen från Google)



Jag tänker inte säga så mycket mer om våran vistelse utan jag låter lite bilder samt videoklipp stå för resten av detta inlägg! (Om det är någon som vil hyra våran stuga så är det GuMo som har hand om det och stugan är "Kronstigen 21")



























 

 

DET KOMMER FILMER STRAX!!










Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0