Time to work!

Publicerat 2012-01-23 Kl 12:47:00 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Idag var jag en vända till Arbetsförmedlingen och skrev in mig som arbetssökande. Jag pratade med handläggaren och enligt henne och alla mina uppgifter har jag mycket stor chans att få ett jobb som jag kan ha tills jag börjar plugga igen. Men eftersom jag ligger så nära arbetsmarknaden kan dom inte hjälpa mig? utan jag får söka på som vanligt.. Triiiist..

Jag ska på återträff om typ 1 månad sen varje fredag är det någon aktivitet kl. 10 på Arbetsförmedlingen i Jönköping där företag kommer och söker folk. Vi får väl se om det kan vara någonting! :)

Jag ska sätta mig och söka jobb sen men nu ska jag göra lite dagliga sysslor för att sedan åka med Frasse till Veterinären för återbesök och hoppas på att han blivit av med Parasiten. Tyvärr har han börjat hosta igen -.- ALLTID ÄR DET NÅGOT! suck...






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0