Födelsedagskalas och tatueringar

Publicerat 2012-07-07 Kl 12:01:50 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Jag har inte bloggat på ett tag och jag har bara en förklaring till det: JAG ÄR LAT! ;)
 
Igår var vi nere i sommarstugan och hade vi kalas för Linn som fyllde 25! Vädret var väl inte det bästa men det funkade helt okej :) Jag tog med mig kameran som alltid men tog inga bilder.. var väl för upptagen med att äta :D
 
Linn fick först ett Iphoneskal av mig (hon fick en Iphone 4s av mamma och pappa) sen fick hon presenten av mig och Petra, en tatuering, jag hoppas verkligen att hon klarar av att göra den eftersom det är någonting hon vill ha och som betyder mycket för henne.
 
I samma veva berättade Petra att även jag har ju fyllt år (13 feb) och hon har inte haft chansen att ge mig någon födelsedagspresent då jag inte har varit hemma. Så hon hade fixat att jag också ska få tatuera mig :D
 
Hjälp tänkte jag först eftersom jag gärna ville skissa den själv och tiden för tatuering är 14 augusti! Men jag har suttit både igår och idag och skissat och för tillfället är jag klar! Tatueraren får fixa finliret sen ;)
 
Mamma hatar alla oss barn nu men det går säkert över, vi är ju rätt snälla annars :D
 
 
Jag vet inte riktigt om jag gillar utrymmet mellan småfjädrarna.. får kika på det sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0