Valborg och glada kor!

Publicerat 2012-05-02 Kl 20:03:50 | Vardag - Övrigt | 0 Kommentarer

Då var årets valborg över och jag firade INTE i Uppsala, det kändes ganska så konstigt men skönt ändå att det var rätt lugnt. Vi drog in till Stadsparken här i Jönköping för att se majbrasa och lyssna lite på musik. Dock var brasan en flopp men när vi ställde oss på kanten av stadsparken (uppe på ett berg) såg vi långt bort att det var en väldans eld. Jag och Dennis drog dit och fick det lite mysigt i alla fall :D majbrasor är myspys!



På kvällen ställde vi sedan klockan på 07.00 för att dagen efter (1 maj) åka till Reftele för att titta på kosläpp! Det är faktiskt väldigt kul att se det plus att det var intressand då dom hade en sådan där maskin som korna går till själva när dom vill bli mjölkade. Jag, Dennis, Björn och Camilla var nog dom enda ungdommarna där bland alla småbarnsfamiljer men vi fick ganska bra bilder även om vi fick armbåga oss fram ;)









Annars har det inte hänt speciellt mycket, men jag har blivit förkyld, dock måste jag jobba ändå vilket känns jobbigt :( men men.. nu ska jag kika lite tv och äta lite kefir med müsly! omnom






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:





RSS 2.0